تداوم حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در سایه اعلام آتش بس یکجانبه

تداوم حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در سایه اعلام آتش بس یکجانبه

خبرگزاری تسنیم: رژیم صهیونیستی با وجود تمدید آتش بس به مدت ۲۴ ساعت، بامداد امروز بار دیگر اراضی شهروندان فلسطینی در شرق رفح و البریج را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری معا، توپخانه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نیز به صورت بی هدف شروع به شلیک گلوله به سمت اراضی شهروندان در شرق رفح و البریج کرد اما تاکنون گزارشی از میزان خسارت ها و تلفات مخابره نشده است.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته با تمدید آتش بس به مدت 24 ساعت موافقت کرد که مدت زمان آن در ساعات پایانی امشب به پایان خواهد رسید این در حالی است که جنبش حماس تاکید کرد هر گونه آتش بس انسانی که عقب نشینی نظامیان صهیونیست از داخل مرزهای نوار غزه و بازگشت شهروندان به منازل خود را تضمین نکند، غیر قابل قبول است.

از سوی دیگر «زیاد نخاله» معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این جنبش هرگز به هیچ طرحی که در آن حقوق ملت فلسطین در نظر گرفته نشده است، پایبند نخواهد بود.

همچنین «جمیل مزهر» عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی در تمدید آتش بس به مدت 24 ساعت، دور زدن خواسته های مقاومت و خون شهداست.

وی تاکید کرد که هیچ آتش بس و آرام سازی بدون پذیرش خواسته های مقاومت از جمله توقف تجاوزات و رفع کامل محاصره نوار غزه، در کار نخواهد بود.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر سعی دارد گروه های مقاومت فلسطین را به دام بیاندازد و ما از همه می خواهیم که کاملا هوشیار باشند زیرا ما دائما به مکر و حیله رژیم اشغالگر و نقض آتش بس این رژیم عادت کرده ایم.

جبهه دموکراتیک نیز تاکید کرد که هیچ آتش بسی جز در صورت توقف تجاوزات، رفع محاصره و بازگشایی گذرگاه ها در کار نخواهد بود.

گردان های المجاهدین نیز تاکید کرد که به نبرد خود تا رفع محاصره و بازگشایی گذرگاه ها ادامه خواهد داد.

«محمد البریم»( ابو مجاهد) سخنگوی رسمی کمیته های مقاومت فلسطین تاکید کرد که این کمیته ها هرگز هیچ طرح یا مصوبه ای را که رفع محاصره کامل ملت فلسطین و توقف همه اشکال تجاوزات را در برنگیرد، نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان