نگرانی رئیس سابق سیا از درگیری‌های اسرائیل با حماس

نگرانی رئیس سابق سیا از درگیری‌های اسرائیل با حماس

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق سیا روز گذشته (شنبه) طی سخنانی اعلام کرد که نابود کردن جنبش مقاومت اسلامی حماس تنها منجر به ظهور یک واقعه خطرناک تر از آن می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع،‌ مایکل فلین رئیس سابق سیا روز گذشته (شنبه) طی سخنانی اعلام کرد که نابود کردن جنبش مقاومت اسلامی حماس تنها منجر به ظهور یک واقعه خطرناک تر از آن می‌شود.

سخنان فلین درحالی مطرح شد که برخی از وزرای رژیم صهیونیستی، دست یافتن به یک توافق شامل برای پایان دادن به جنگ غزه را بعید دانستند.

فلین در سخنان خود تاکید کرده بود که اگر حماس نابود و ناپدید شود شاید به سرنوشت بسیار بدتری دچار شویم.

این سخنان در حالی گفته شد که هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، شب گذشته با تجمع در خیابان‌های تل‌آویو، توقف حملات اسرائیل علیه نوار غزه را مطالبه کردند.

براساس این گزارش، تظاهرات اخیر در تل‌آویو با فراخوان گروهی از سازمان‌های چپ‌گرا و چپ افراطی برگزار شد مهم‌ترین مخالفت با جنگی که اسرائیل آن را تحت عنوان «صخره سخت» در هفتم جولای علیه نوار غزه آغاز کرد.

با وجود تدابیر پلیس که چند ساعت قبل، برگزاری تظاهرات را «به دلایل امنیتی» ناشی از ترس از شلیک احتمالی راکت از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی ممنوع کرده بود، شرکت کنندگان در میدان «اسحاق رابین» تجمع کردند.

تظاهرات کنندگان پلاکاردهای متعددی در محکومیت جنگ، با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود: «راه دیگری غیر از جنگ وجود دارد»، « غزه را حالا آزاد کنید و اجازه دهید ساکنان آن زندگی کنند» و «به جنگ و اشغال» پایان دهید.

جنگ غزه از هفتم جولای تاکنون به شهادت بیش از یک‌هزار فلسطینی و کشته شدن دست‌کم 42 سرباز صهیونیستی منجر شده است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان