آل‌نعمه: بازی تراکتورسازی با فولاد سوپرلیگ جذاب هفته اول است

آل‌نعمه: بازی تراکتورسازی با فولاد سوپرلیگ جذاب هفته اول است

خبرگزاری تسنیم: یک سوپر لیگ جذاب؛ این تعریف مدافع تراکتورسازی از بازی هفته نخست مقابل فولاد خوزستان است.

احمد آل نعمه در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی در لیگ چهاردهم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وقتی از جام جهانی بازگشتم سه - چهار پیشنهاد خوب داشتم اما در نهایت با مشورت‌هایی که انجام دادم، تراکتورسازی را انتخاب کردم.

وی در مورد شرایط این تیم در آستانه آغاز لیگ چهاردهم اظهار داشت: تراکتورسازی در این فصل جوان شده و در این مدت که در تمرینات حاضر بودم، دیدم که تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنانی که این فصل به تیم آمده‌اند در فصل گذشته از خوب‌های تیم خود بودند و امیدوارم با حمایت هواداران این فصل هم در کورس قهرمانی لیگ برتر باشیم.

مدافع تراکتورسازی یادآور شد: امسال همه تیم‌ها خوب یارگیری کرده‌اند و جوان شده‌اند. فکر می‌کنم تعداد مدعیان لیگ هم نسبت به سال گذشته بیشتر شده و به همین دلیل مسابقات سختی را پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن اینکه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و امیدوارم در آن مسابقات هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

آل‌نعمه درباره رویارویی با فولاد در هفته اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: این مسابقه سوپرلیگ فوتبال ایران است چراکه قهرمان لیگ و جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت و فکر کنم بازی با کیفیت و خوبی از کار درآید. قطعا تراکتورسازی که در این دیدار میزبان است برای گرفتن سه امتیاز هجومی بازی خواهد کرد و در مقابل فولاد هم مانند همیشه تهاجمی بازی می‌کند و تیمی بسته نخواهد بود به همین دلیل بازی جذابی در پیش خواهد بود.

وی در مورد اینکه از فولاد هم پیشنهاد داشته به تسنیم گفت: بله اما نعیم سعداوی به من گفت که باید چند روزی صبر کنم و به دلیل آنکه چند روز بیشتر تا پایان مهلت نقل و انتقالات نمانده بود بعد از مشورت به تراکتورسازی پیوستم.

آل‌نعمه در مورد اینکه موضوع افزایش دوندگی بازیکنان تا چه اندازه در دوره جدید لیگ برتر مورد توجه قرار خواد گرفت، گفت: قطعا با دیدن بازی‌های جام جهانی و اینکه بازیکنی که دقیقه 75 تعویض می‌شود، 11 کیلومتر هم دویده است، این بحث برای مربیان ما هم پیش می‌آید که این افزایش توانایی را در تیم خود داشته باشند البته به نظرم در این میان تنها بحث امکانات نیست و پای دانش مربیان هم در میان است.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon