حرکت دوباره «قطار زمستانی» با مساعد شدن شرایط تولید

حرکت دوباره «قطار زمستانی» با مساعد شدن شرایط تولید

خبرگزاری تسنیم: کارگردان «قطارهای زمستانی» گفت: بنیاد سینمایی فارابی در این راستا کارهایی انجام داده است اما طرف لهستانی هم شرایط خاص خودشان را دارند که مساعد شدن شرایط تولید این فیلم زمان می‌برد.

خسرو سینایی کارگردان «جزیره رنگین» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت جدید خود گفت: پس از پایان تصویربرداری فیلم «جزیره رنگین» به دنبال ایجاد شرایط لازم برای ساخت «قطار زمستانی» هستم که پس از گذشت حدود چهار سال پرونده آن هنوز باز است و بسته نشده، اما زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه قصد دارد این فیلم را با مشارکت فارابی و کشور لهستان بسازد، افزود: برای تولید «قطار زمستانی» باید بین این دو کشور توافقاتی حاصل شود که از دست من خارج است اما فارابی اقداماتی را برای به سرانجام رسیدن این اثر انجام داده است.

سینایی اضافه کرد: بنیاد فارابی در این راستا کارهایی انجام داده است اما طرف لهستانی هم شرایط خاص خودشان را دارند که مساعد شدن شرایط تولید این فیلم زمان می‌برد.

«قطار زمستانی» موضوع مهاجرت گروه کثیری از لهستانی ها از جمله زنان و کودکان را در دوران جنگ جهانی دوم از کشور شوروی به ایران و ماجراهای پس از آن را به تصویر می کشد.

این فیلم در نظر دارد نمایی از وجود انسان دوستی مردمان کشور را به تصویر کشد که در طول دوران های مختلف مهاجرین زیادی از کشورهای جهان از جمله لهستان، افغانستان، عراق و کویت را به گرمی پذیرفته‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل