خالد مشعل: تا پیروزی بر دشمن مقاومت ادامه دارد

خالد مشعل: تا پیروزی بر دشمن مقاومت ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تا پیروزی بر دشمن مقاومت ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از لبنان 24، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی تاکید کرد که تا پیروزی بر دشمن مقاومت ادامه دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: مقاومت مردم فلسطین ادامه خواهد یافت و ما ایمان داریم که پایان راه مقاومت در برابر دشمنان، پیروزی است.

این در حالی است که ارتش اسرائیل لحظاتی پیش اعلام کرد که حملات زمینی، دریایی و هوایی خود را به غزه از سر گرفته است.‎

سخنگوی ارتش اسرائیل تاکید کرد که ارتش این رژیم عملیات زمینی، هوایی و دریایی خود را در پاسخ به پرتاب موشک از سوی حماس از سر می‌گیرد.

بر اساس گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، ارتش اسرائیل حملات توپخانه ای به مناطق مرزی با غزه را از سر گرفت. همچنین بعد از آغاز حملات اسرائیل، 2 فلسطینی در اردوگاه النصیرات به شهادت رسیدند.‎

رژیم صهیونیستی با وجود تمدید آتش بس به مدت 24 ساعت، بامداد امروز بار دیگر اراضی شهروندان فلسطینی در شرق رفح و البریج را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

رادیو اسرائیل اعلام کرده بود که این رژیم در پاسخ به دعوت سازمان ملل برای آتش بس انسانی در غزه، آتش بس را 24 ساعت دیگر تمدید کرده است.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که آتش‌بس بدون پایان تجاوزات و لغو کامل محاصره غزه امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان