عمو پورنگ کمپین حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی می‌کند

عمو پورنگ کمپین حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: داریوش فرضیایی گفت: کمپین «کودک برای کودک» با هدف حمایت از حقوق کودکان مظلوم غزه راه‌اندازی شده است و ما به‌دنبال جهانی شدن آن هستیم.

داریوش فرضیایی، چهره محبوب برنامه‌های کودک تلویزیون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از راه‌اندازی کمپینی به‌نام «کودک برای کودک» خبر داد و گفت: این کمپین به‌زودی جهانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت در حوزه کودک و درک فضای موجود و نیز دیدن تصاویر کشتار کودکان مظلوم غزه در رسانه‌ها و فضاهای مجازی، از وقوع چنین جنگ ناجوانمردانه‌ای بسیار متأثر شدم و این فکر به ذهنم خطور کرد که کمپینی برای حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی شود. آرزوی کودکان دنیا آسایش و زندگی راحت و بدون جنگ برای کودکان غزه است و ما می‌خواهیم با راه‌اندازی این کمپین، این آرزو را تحقق بخشیم.

مجری برنامه عموپورنگ با بیان اینکه کودکان نباید وارد بازی‌های سیاسی شوند اضافه کرد: نباید دنیای قشنگ کودکان وارد فضاهای سیاسی بیهوده شود، کودکان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند و بتوانند زندگی آرام و راحت و شادی داشته باشند، اما ظاهراً در قسمت‌هایی از دنیا نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

فرضیایی خاطرنشان کرد: من معتقدم که کلیه قشرهای هنری و فرهنگی کشور باید از حقوق کودکان دنیا، به‌ویژه کودکان غزه حمایت کنند. امروز بیشترین کشتار کودکان در غزه انجام می‌شود و ما باید همه سعی و تلاش‌مان را انجام دهیم تا آرامش و زندگی بدون جنگ برای کودکان غزه فراهم شود. کمپین «کودک برای کودک» هم به همین منظور و برای حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی شده است.

فرضیایی درخصوص جزییات این پروژه گفت: در حال حاضر کارهای ابتدایی و مقدماتی این کمپین انجام شده است و در حال تسریع ادامه کارهای آن هستیم و تلاش داریم حمایت همه گروه‌های مختلف و به‌خصوص جامعه هنری را در این راستا داشته باشیم. حمایت ما به‌طور ویژه از حقوق کودکان مظلوم غزه است و تلاش داریم تا همه جوامع هنری وارد این کمپین شوند و آن را جهانی کنیم تا بتوانیم همه دنیا را برای برقراری صلح و بازگشت آرامش به کودکان غزه متحد کنیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران