گلزار شهدا در ۴ نقطه شهرستان بیجار نیاز به مرمت مجدد دارند


گلزار شهدا در 4 نقطه شهرستان بیجار نیاز به مرمت مجدد دارند

خبرگزاری تسنیم: مدیر بنیاد شهید شهرستان بیجار بیشترین مشکلات گلزار شهدا در شهرستان بیجار را مربوط به بیجار، توپ آغاج، یاسوکند و پیرتاج دانست و گفت: این گلزارها قبلا بازسازی شده بود اما به دلیل عدم رسیدگی کافی دوباره نیاز به مرمت دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علیرضا شهسواری ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی مزار شهدا که با حضور فرماندار بیجار و اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: گلزار شهدا نماد آزادگی، آزادی، ایمان و اعتقاد ملت ایران است.

وی پاسداشت اماکن مقدسه را از وظایف اصلی مدیران ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: بر مقبره های شهدا اذان ایثار و شهادت سرداده شده است و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نه در قالب بخشنامه و چارچوب ضوابط اداری، بلکه باید با اعتقاد قلبی خود به پاسداری از آرمان‌های شهدا بپردازند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار با تاکید بر اینکه مرمت و بازسازی گلزار شهدا موضوعی جدی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است تصریح کرد: بازسازی و بهسازی گلزار شهدا به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است اما طی بخشنامه ابلاغی جدید که از سوی بنیاد شهید و وزارت کشور صادر شده است، این وظیفه به شهرداری و بخشداری‌های مناطق مختلف واگذار شده است.

وی مرمت و نگهداری، تأمین روشنایی، آبرسانی و تسطیح راه‌های منتهی به گلزارها در تمامی روستاها و شهرهای شهرستان بیجار را از موضوعات قابل توجه در زمینه مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا در سطح شهرستان بیجار عنوان کرد.

شهسواری بیشترین مشکلات گلزار شهدا در شهرستان بیجار را مربوط به بیجار، توپ آغاج، یاسوکند و پیرتاج دانست و گفت: این گلزارها قبلا بازسازی شده بود اما به دلیل عدم رسیدگی کافی دوباره نیاز به مرمت دارند.

وی خواستار تسریع در بازسازی و مرمت گلزار شهدا توسط شهرداری‌ها و بخشداری‌ها در سطح شهرستان بیجار شد.

انتهای پیام/ آ 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon