انتشار «آواز لال» محمد سهرابی تا پیش از ماه محرم

انتشار «آواز لال» محمد سهرابی تا پیش از ماه محرم

خبرگزاری تسنیم: «آواز لال» شامل ۴۰ غزل مدح و مرثیه از سروده‌های محمد سهرابی است که به گفته او تا پیش از ماه محرم توسط انتشارات جمهوری روانه بازار کتاب می‌شود. این ششمین مجموعه شعر منتشر شده سهرابی خواهد بود.

محمد سهرابی شاعر آئینی، پژوهشگر و نویسنده ادبی و در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از انتشار مجموعه شعر جدیدش با عنوان «آوزا لال» خبر داد و درباره این مجموعه گفت: آواز لال در بردارنده 40 غزل با موضوع مدح و منقبت اهل‌بیت(ع) است.

وی ادامه داد: در این مجموعه، شعرهایی در مدح، منقبت و مرثیه حضرات معصومین(ع) از جمله حضرت زهرا(س)، حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، حضرت امام حسین(ع)، حضرت امام رضا(ع) و دیگر حضرات معصومین و اهل‌بیت(ع)منتشر می‌شود.

به گفته سهرابی مجموعه شعر «آواز دل» را نشر جمهوری منتشر خواهد کرد.

این شاعر آئینی در پایان در پاسخ به این پرسش که «مجموعه شعر آواز لال چه زمانی روانه بازار کتاب می‌شود؟» گفت: هنوز اطلاع دقیقی درباره زمان انتشار این کتاب به من نداده‌اند، فقط گفته‌اند که پیش از ماه محرم این اثر چاپ و منتشر خواهد شد.

از محمد سهرابی تا کنون مجموعه شعرهای «نسخه نسیان»، «سایه صدا»، «تخته مشق»، «به همین کالی» و «تیره سحر» منتشر شده است. همه این مجموعه اشعار را انتشارات آرام دل روانه بازار کتاب کرده است.

سهرابی همچنین رمانی با عنوان «سکته قبلی» نوشته و آن را توسط انتشارات نیستان منتشر کرده است. انتشارات ققنوس هم کار پخش و توزیع این اثر را برعهده دارد. سهرابی این رمان را در قالب طنز نوشته است و بازیهای زبانی موجود در این اثر داستانی جایگاه خاصی به آن بخشیده است، به طوری که مخاطب به خوبی درمی‌یابد که شاعری مرتکب داستان شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران