با میثاقیان به لیگ برتر باز می‌گردیم


با میثاقیان به لیگ برتر باز می‌گردیم

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه با میثاقیان به لیگ برتر باز می‌گردیم، گفت: در حال حاضر مدت قرارداد میثاقیان با باشگاه صنعت مس کرمان برای مدت یک فصل است

فتح‌الله نژادزمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اعلام خبر امضای قرارداد با اکبر میثاقیان، از آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال مس با حضور این سرمربی خبر داد.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان افزود: در روزهای اخیر نشست‌های بسیار خوبی با میثاقیان انجام شد و در نهایت در همه موضوعات به تفاهم کامل رسیدیم و صبح امروز نیز  قرارداد فی‌مابین به امضا رسید و این سرمربی در اسرع وقت در تمرینات مس حاضر می‌شود تا امور کار را به دست گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس خواسته‌های سرمربی جدید و امکاناتی که باشگاه در اختیار دارد تمام سعی خود را می‌کنیم تا بهترین بازیکنان تیم را با نظر وی جذب کنیم و امکانات تمرینی مد نظر سرمربی تیم نیز فراهم می‌شود تا پیش فصل خود را هرچه منظم‌تر به جلو هدایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس خاطرنشان کرد: با میثاقیان در جلسات متعدد راه‌های صعود به لیگ برتر و عملی کردن آن‌ را به شکل دقیق مورد بررسی قرار داده و بر اساس شعار خودمان که باید به لیگ برتر صعود کنیم، درصدد هستیم این راه‌ را طی کرده تا تیم فوتبال مس را به لیگ برتر و جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon