صبای قم ۲ بازیکن تیم ملی امید را به خدمت گرفت


صبای قم 2 بازیکن تیم ملی امید را به خدمت گرفت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال صبای قم ۲ بازیکن تیم ملی امید را به خدمت گرفت و پرونده نقل و انتقالات پیش فصل خود را بست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با حضور آرام عباسی و احسان سخندان، بازیکنان تیم ملی فوتبال امید کشورمان در صبا، فهرست نفرات صبا برای لیگ چهاردهم کامل شد.

آرام عباسی بازیکن کردستانی جدید صبا که خود را برای حضور در تیم تحت هدایت وینگادای پرتغالی برای جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کند به تازگی به صبا پیوسته و قراردادی 3 ساله را با صبا منعقد کرده است.

مقام اول فستیوال آسیایی بنگلادش، مقام اول فستیوال آسیایی به میزبانی ایران، نایب قهرمانی فوتبال دانش آموزان جهان در برزیل و همچنین قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های دانش آموزی در ایران و تایلند از سوابق آرام عباسی به شمار می‌رود.

عباسی که متولد 22 تیر 1373 است پیش از این در تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز بازی کرده است و با قراردادی دائمی به صبا ملحق شده است.

احسان سخندان نیز دیگر بازیکن تیم‌های پایه مقاومت سپاسی شیراز است که متواد دی ماه 1372 و در زمره بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی امید است.

سخندان نیز با انعقاد قراردادی 3 ساله به صبای قم پیوسته است تا عصای دست صمد مرفاوی در لیگ چهاردهم و یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال صبای قم باشد.

بدین ترتیب با حضور 2 بازیکن ملی پوش امید و مهاجم برزیلی صبا ف پرونده نقل و انتقالات پیش فصل صبا بسته شد و سایر تحولات این تیم در نقل و انتقالات در پنجره نیم فصل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon