اثرگذاری برنامه‌ها در ترویج امر به معروف و نهی از منکر مد نظر قرار گیرد


اثرگذاری برنامه‌ها در ترویج امر به معروف و نهی از منکر مد نظر قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اثرگذاری یکی از شرایط برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر است و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به سمت فعالیت‌هایی پیش رفت که تأثیرگذاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه یکشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر با محور مدیریت تولیدی و صنعتی با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ادعیه اهل بیت(ع) در روزهای پایانی رمضان اهمیت این ایام را به روشنی مشخص می‌کند.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: آنچه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر اهمیت فراوانی دارد فراهم شدن زمینه احیای فریضتین در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ظرفیت قرآن برای هدایت کل جامعه بشری‌ تصریح کرد: قرآن ظرفیت هدایت کل جامعه بشری را دارد و این انسان است که می‌تواند از ظرفیت این کتاب الهی بهره برده و از آیات غیرقابل تردید آن برای سعادت خویش بهره گیرد.

وی با تشریح وجه دیگر قرآن در ارتباط با ستم‌کاران، گفت: قرآن چیزی جز خسارت برای ظالمان ندارد و این کتاب الهی همانطور که شافع است شاکی هم هست.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به شرایط امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: اثرگذاری یکی از شرایط برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر است و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به سمت فعالیت‌هایی پیش رفت که تأثیرگذاری داشته باشند.

وی نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از ضروریات دانست و گفت: ‌‌نه تنها ستاد احیا، بلکه همه باید تلاش کنند تا زمینه نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ترک برخی معروفات مانند حجاب به بهانه‌های مختلفی چون گرما اشاره کرد و افزود: در زمینه ترویج معروفات مسئولیت کسانی که امور جامعه بر عهده آنهاست از دیگر افراد سنگین‌تر است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon