اجرای طرح پلیس افتخاری در اصفهان از مهرماه امسال


اجرای طرح پلیس افتخاری در اصفهان از مهرماه امسال

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح جذب پلیس افتخاری برای افزایش خدمات پلیس در استان اصفهان با سهمیه جذب هزار پلیس افتخاری در مرحله نخست اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اصفهان به برنامه‌های کاری پلیس در استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره در استان اصفهان با قوت و و شدت بیش از پیش انجام می‌شود.

وی با اشاره به آثار سوء استفاده از ماهواره در خانواده‌ها، افزود: طرح های جمع آوری ماهواره در استان اصفهان قطع نشده و این طرح‌ها در چند ماه اخیر سال 93 جمع آوری ماهواره در استان اصفهان نسبت به سال زمان مشابه 92، رشد 8 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به انجام گشت‌های ارشاد پلیس بیان کرد: گشت‌های ارشاد پلیس در استان اصفهان توسعه و کیفیت آن‌ها افزایش یافته و در گشت‌های ارشاد، ارشاد و راهنمایی افراد خطاکار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس با افراد مجرم برخورد جدی دارد، تصریح کرد: کسانی که با اطلاع و با آگاهی جرمی را انجام می‌دهند، نیازی به ارشاد ندارند و باید با آن‌ها برخورد شود ولی افرادی که ناآگاهانه مرتکب اشتباهی می‌شوند، توسط گشت‌های ارشاد راهنمایی و ارشاد می‌شوند.

اجرای طرح پلیس افتخاری از مهر در اصفهان

سردار آقاخانی با اشاره به اجرای طرح پلیس افتخاری نیروی انتظامی گفت: این طرح در استان اصفهان با سهمیه جذب هزار پلیس افتخاری در مرحله نخست اجرا می‌شود و ثبت نام از علاقمندان تا 15 شهریور ادامه داشته و از اول مهرماه این طرح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط برای شرکت در طرح پلیس افتخاری آسان است، افزود: افرادی که دارای شرایط جسمی و روحی سالم، علاقمند همکاری با پلیس و مورد اعتماد مردم باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام و در کنار ماموران نیروی انتظامی همکاری کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: حضور پلیس افتخاری در کنار ماموران نیروی انتظامی یک تحول بزرگ است.

سرعت بخشی به برخورد با معتادان

وی سرعت بخشی برخورد با معتادین، خرده فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان، پاسکازی محلات به خصوص در جرائم مورد دغدغه مردم را از جمله دیگر طرح‌های پلیس در استان اصفهان برشمرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در انجام نظارت‌های ویژه بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید دارد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه وجود تصادفات فوتی در حوزه شهری غیر قابل تحمل است، تصریح کرد: نباید در حوزه شهری تصادفات فوتی داشته باشیم که این موضوع نیازمند اجرای صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است.

وی از اجرای طرح های پلیس راهور با استفاده از موتور سیکلت های برقی را خبردادو گفت: این طرح برای اولین بار در استان اصفهان اجرا می شود که سهم موثری در کاهش آلودگی  کمک به اقتصاد کشور دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon