ساماندهی اصحاب رسانه کردستان در قالب حلقه‌های صالحین


ساماندهی اصحاب رسانه کردستان در قالب حلقه‌های صالحین

خبرگزاری تسنیم: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از ساماندهی اصحاب رسانه کردستان در قالب حلقه‌های صالحین خبر داد و گفت: این حلقه‌ها نشست‌هایی را در زمانبندی خاصی برگزار می‌کنند و به درجه های یک، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمدرضا قاسمی شامگاه یکشنبه در محفل انس با قرآن اعضای بسیج رسانه استان کردستان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه به عنوان یکی از تازه‌ترین تشکل های وابسته به بسیج حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از ساماندهی اصحاب رسانه کردستان در قالب حلقه‌های صالحین خبر داد و گفت: این حلقه‌ها نشست‌هایی را در زمانبندی خاصی برگزار می‌کنند و به درجه های یک، 2 و 3 تقسیم می‌شوند که به تناسب کیفیت برگزاری نشست ها این درجه ها تعیین می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان خاطرنشان کرد:  رسانه ها در این حلقه ها می توانند ایفای نقش مناسبی فارغ از فعالیت های تخصصی در حوزه آسیب شناسی رسانه ها، رصد، تبیین و ارائه راهکارها داشته باشند.

وی همچنین از تشکیل انجمن های فعالان رسانه ها خبر داد و گفت: این انجمن ها در مقاطع مختلف می توانند به ایفای نقش اساسی پرداخته و به صورت تخصصی در قالب انجمن های گزارشگران و خبرنگاران که می توانند یک موضوع خبری را برجسته کرده و زنگ خطر را به صدا درآورند فعالیت کنند.

قاسمی افزود: استکبار با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای برای از بین بردن هنجارهای اجتماعی،  تغییر در باورها و پس از آن رفتارها به حوزه رویکرد فکری وارد شده است و در بخشی از آن که استفاده از ابزارهایی مانند ماهواره و شبکه های مجازی  است موفقت‌هایی به دست آورده است.

وی با اشاره به این که آثار و ترکش های ماهواره بر طیف جوان مشهود است تصریح کرد: این آثار اگر به حوزه خانواده ها وارد شود خطر آفرین است و آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان هدف دشمن را مقابله با مبانی آموزه‌های دینی و قرآنی عنوان کرد و افزود: تعدادی از کشورهای عربی پاتوقی برای کشورهای استکبار شده‌اند که برای رسیدن به اهداف شوم خود به اختلال در کنار اختلاف می پردازند و برای مقابله با آموزه های دینی برنامه های بسیاری را تولید و پخش می کنند.

قاسمی  ابراز امیدواری کرد که هم اندیشی با رسانه ها به گفتمانی برای مقابله با دشمن تبدیل شود و با مدیریت جهادی بتوان با روشنگری، پیامدهای ناشی از آثار مخرب رسانه های بیگانه را از بین برد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon