نخستین اولویت مجلس بعد از تعطیلات، بررسی ‌لایحه حمایت از تولید است


نخستین اولویت مجلس بعد از تعطیلات، بررسی ‌لایحه حمایت از تولید است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه حمایت از تولید، رونق اقتصادی کشور را به دنبال دارد،گفت: این لایحه بعد از تعطیلات عید فطر در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیمکرمان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه یک‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چترود، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط کشور، اظهار کرد: اقدامات انجام شده به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه البته آنچه را که به عنوان خدمات به مردم ارائه شده در مقابل تلاش بلند آنها ناچیز است، افزود: هنوز هم با جامعه مطلوب فاصله زیادی داریم و در حال حاضر در همین بخش چترود در چند روستا که در منطقه گردشگری واقع شده‌اند حتی از آب خوردن هم بی‌بهره هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی دولت با تایید حرکت دولت در زمینه اولویت بخشیدن به موضوعات اقتصادی کشور، خاطر نشان کرد: تدوین لایحه حمایت از تولید توسط دولت گام مهمی در تحقق رونق اقتصادی در کشور است.

پورابراهیمی با بیان اینکه نخستین اولویت صحن علنی مجلس بعد از تعطیلات عید فطر، بررسی این لایحه و اعلام وصول آن است، گفت: با توجه به اهمیت محورهای ارائه شده در لایحه حمایت از تولید پیش‌بینی می‌شود این لایحه با قید دو فوریت در صحن مطرح شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لزوم تسریع در بررسی و تصویب آن توسط نمایندگان و ابلاغ سریع برای حمایت از فعالیت‌های تولیدی در کشور را خواستار شد و افزود: با تعامل بین مجلس و دولت در حمایت از تولید کنندگان، تصویب این لایحه بتواند در کوتاه مدت اثر خوبی بر شاخص‌های اقتصادی کشور بگذارد.

در آئین تودیع و معارفه بخشدار چترود، از زحمات پنج ساله محمد حسین قهاری بخشدار پیشین تجلیل و محمود رئیسی به عنوان بخشدار جدید چترود معرفی شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon