دستور رئیس سازمان صداوسیما برای توسعه شبکه استانی البرز‌


دستور رئیس سازمان صداوسیما برای توسعه شبکه استانی البرز‌

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تازه تاسیس‌بودن مرکز صدا و سیمای استان البرز گفت: رئیس سازمان صداوسیما دستوراتی در مورد توسعه شبکه استانی البرز صادر کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: مرکز صداو سیمای استانی البرز با توجه به اینکه جدید التاسیس است نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی افزود:با توجه به نزدیکی به تهران, این مرکز مورد توجه است و در بخش کلان صداوسیما برای تقویت این مرکز اهتمام خاصی در حال انجام است.

معاون پارلمانی‌ رسانه ملی با توجه به اهمیت بحث اطلاع رسانی دقیق وبه موقع در استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم مرکز صداوسیمای استان البرز بتواند جایگاه خود را در میان سایر مراکز قدیمی قرار بدهد و این توانایی و پتانسیل هم در این زمینه موجود است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان البرز با ضرغامی بیان کرد: نمایندگان استان البرز هم جلسه ای با ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما داشتند که در این جلسه بحث توسعه شبکه استانی البرز مطرح شد.

معاون پارلمانی صداوسیما در مورد اسقبال رئیس رسانه ملی در مورد توسعه شبکه استانی صداوسیمای البرز گفت: دستور جلسه رئیس سازمان صداوسیما با نمایندگان توسعه شبکه استانی البرز بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه  ضرغامی نیز از توسعه شبکه استانی البرز استقبال کرده و دستوراتی نیز در این زمینه داده است, افزود: برنامه هایی در این راستا در حال پیگیری است و آثار آن در آینده بیشتر نمایان می شود.

وی در مورد عملکرد صداوسیما در مورد اطلاع رسانی جنایات صهیونیست ها و جریانات تکفیری و ارزیابی از عملکرد رسانه ملی در این زمینه خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما در مورد اطلاع رسانی جنایات صهیونیست ها در غزه در استان ها و در سطح ملی عملکرد مطلوبی را داشته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon