نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری اراک افزایش می‌یابد


نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری اراک افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک گفت: برابر مصوبات جلسه ۳۲ کمیته حمل و نقل و سوخت و ستاد هدفمندی افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری بر اساس پیشنهاد شهرداری و تائید شورای ‌شهر اراک تغییر می‌کند.

علی اکبر مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به میزان افزایش نرخ کرایه‌ها اظهار کرد: نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری 20 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: نرخ کرایه اتوبوس مسیرهای درون شهری از روز شنبه 11 مرداد ماه امسال به میزان 20 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی از طریق اطلاع رسانی های لازم خبر افزایش نرخ کرایه اتوبوس را از طریق نصب بنر در سطح شهر و دیگر موارد اطلاع رسانی به شهروندان می رساند.

مظفری با اشاره به افزایش نرخ کرایه ها گفت: افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل باید از مجاری قانونی پیگیری شود و جلوگیری از هر گونه افزایش خود سرانه باید با نظارت بیشتر شهرداری و تاکسیرانی در دستور کار دائمی باشد.

وی افزود: کارگروهی در زیر مجموعه شورای حمل و نقل با عضویت دستگاه های مسئول تشکیل شود و پیشنهادات کارشناسی این کارگروه جهت ساماندهی بهتر این صنف در شورا مطرح تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس موضوعی است که هرساله قبل از پایان سال و با متناسب با نرخ تورم جامعه با ملاحظه طبقات مختلف اجتماعی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند از طریق شهرداری به شورای شهر ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری اجرا می‌شود.

مظفری با اشاره به افزایش نرخ کرایه ها گفت: هدف شهرداری اراک این است که در یک نوبت نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گران شود و حداقل افزایش‌ها را در کنار رعایت حال رانندگان بخش حمل و نقل عمومی داشته باشیم تا به طبقات ضعیف نیز فشاری نیاید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon