تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری صهیونیست‌ها تقویت مقاومت است


تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری صهیونیست‌ها تقویت مقاومت است

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: تنها راه مقابله با خوی تجاورزگری صهیونیست‌ها تقویت مقاومت است و مادامی که مردم به این مقاومت معتقد هستند به یاری خداوند پیروزی نصیب آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ارسلان ازهاری شامگاه یکشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر با محور مدیریت تولیدی و صنعتی با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اظهار کرد: ماه رمضان ماه آرامش برای بندگان خداست تا در این ماه با معبود راز و نیاز کنند ولی رژیم صهیونیستی در این ماه بیش از هزار فلسطینی بی‌گناه را به شهادت رسانده است.

وی گفت: رویکرد مجامع بین‌المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری و سکوت آنها در مقابل فجایع غزه نشان داد که تنها رسالت این نهادها خدمت به اهداف استکبار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان تصریح کرد: رژِیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ قانونی و معاهده بین‌‌المللی نمی‌داند و با وحشی گری تمام در غزه مشغول نسل کشی است.

وی گفت: تنها راه مقابله با خوی تجاورزگری صهیونیست‌ها تقویت مقاومت است و مادامی که مردم به این مقاومت معتقد هستند به یاری خداوند پیروزی نصیب آنها می‌شود.

ازهاری به فعالیت‌های معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش نقش مردم در احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری کلاس‌های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از مهم‌ترین این کارها بوده است.

وی به دغدغه نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان درباره عمل به فرائض دینی در ادارات و ارگان‌ها دولتی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی از جمله برنامه‌های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بوده است.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هم 5 اکیپ بازرسی به دستگاه‌های اجرایی استان اعزام شده‌اند تا وضعیت حجاب در این اماکن بررسی شود و گزارشی هم در این باره تهیه شده که به ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon