لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است


لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است

خبرگزاری تسنیم: مدافع ساوتهمپتون پس از پیوستن رسمی به نایب‌قهرمان لیگ برتر انگلیس عنوان کرد لیورپول فراتر از یک باشگاه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دژان لاورن، مدافع فصل گذشته ساوتهمپتون پس از پشت سر گذاشت تست‌های پزشکی سرانجام با قراردادی 5 ساله به ارزش 20 میلیون پوند به طور رسمی به لیورپول ملحق شد. این مدافع کروات به این ترتیب تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه شد، رکوردی که پیش از این متعلق به مامادو ساخو بود که سال گذشته در ازای 18.6 میلیون پوند از پاری‌سن‌ژرمن به لیورپول پیوست.

لاورن که پنجمین بازیکنی شد که سرخپوشان مرسی‌ساید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به خدمت گرفته است، در گفت‌و‌گو با سایت رسمی این باشگاه گفت: پیوستن به جمع بندرنشینان رویایی است که تحقق یافت. از اینکه اینجا هستم خوشحالم. به اینکه به لیورپول ملحق شدم افتخار می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات با این تیم هستم. می‌دانم که میلیون‌ها هوادار داریم و لیورپول فراتر از یک باشگاه است.

وی افزود: بعد از اینکه فصل گذشته در آنفیلد مقابل لیورپول بازی کردم و هوادران شعار معروف «You'll Never Walk Alone» را سرمی‌دادند با خودم گفتم که یک روز برای این تیم بازی خواهم کرد. هواداران هم از همان لحظه نخست متوجه خواهند شد که من بازیکنی هستم که 100 درصد توانم را در زمین مسابقه برای تیمم می‌گذارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon