کودکان ایرانی، فانوس آرزوهای خود را به یاد کودکان غزه به آسمان فرستادند

کودکان ایرانی، فانوس آرزوهای خود را به یاد کودکان غزه به آسمان فرستادند

خبرگزاری تسنیم: کودکان تهرانی برای ابراز همدردی با کودکان غزه تجمعی برپا کردند. این کودکان ضمن روشن کردن شمع برای شهدای غزه بعد از خواندن دعای فرج و سر دادن شعارهایی در محکومیت اسرائیل و آمریکا، خواستار آزادیِ فلسطین شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کودکان تهرانی برای ابراز همدردی با کودکان غزه تجمعی برپا کردند. این کودکان ضمن روشن کردن شمع برای شهدای غزه بعد از خواندن دعای فرج و سر دادن شعارهایی در محکومیت اسرائیل و آمریکا، خواستار آزادیِ فلسطین شدند.

کودکان به صورت نمادین پیکر کودکان شهید فلسطینی را تشییع نموده و با خواندن متنی جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت کشورهای دنیا در قبال این جنایات را محکوم کردند. حسن ختام برنامه نوشتن آرزوهای کودکان ایرانی برای کودکان غزه، بر روی فانوسهای آرزو بود. آنها با آرزوی پیروزی قدس شریف فانوسها را به آسمان فرستادند.

آنها در متن خود از همه مردم خواستند تا امنیت و آرامش را به غزه و فلسطین برگردانند. آنها همچنین خواستار جهانی آرام، بدون جنگ، ترس و خونریزی شدند. آنها در ادامه از مسئولان خواستند تا برای ادامه زندگی شاد و کودکانه کودکان غزه، کمکهای دارویی و غذایی مردم کشورهای مختلف به دست آنها برسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران