سالن ورزشی بانوان شهرستان بیله‌‌سوار تکمیل می‌شود


سالن ورزشی بانوان شهرستان بیله‌‌سوار تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: سالن ورزشی بانوان شهرستان بیله سوار با اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و تجهیز شده و برای استفاده بانوان شهرستان واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: برای افزایش تجهیزات و امکانات ورزشی شهرستان، وعده های قبلی که از طرف اداره کل ورزش و جوانان نسبت به ورزش شهرستان و جامعه ورزشی داده شده است به جد و بدون فراموشی از طرف فرمانداری پیگیری می شود.

وی با اشاره به مساعدت های استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی از محل بند الف تبصره 22  ماده 180 قانون بودجه  سال 93 نسبت به ورزش شهرستان گفت: از اداره ورزش و جوانان استان اردبیل می خواهیم تا نسبت به تخصیص این اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان مساعدت و همکاری لازم را انجام دهد.

حلیم تصریح کرد: راه اندازی مجدد استخر شهر و تکمیل سالن ورزشی بانوان و احداث سالن ورزشی برای نوجوانان و جوانان روستای بابک  از توابع بخش مرکزی از خواسته های قطعی و جدی شهرستان است که باید به هر نحو ممکن در اختیار جامعه ورزشی قرار گیرد  و بیش از این نباید استعدادهای ورزشی شهرستان را در بهره برداری و استفاده از امکانات ورزشی منتظر گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با قدردانی از جدیت و پیگیری فرماندار شهرستان بیله سوار افزود: 100 میلیون تومان برای تعمیر و راه اندازی استخر شهر و 200 میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی بانوان شهر و نیز 200 میلیون تومان برای احداث سالن ورزشی نوجوانان و جوانان روستای بابک از محل بند الف تبصره 22 ماده 180 قانون بودجه سال 93 در نظر گرفته شده است که در تخصیص و جذب آن اقدامات لازم به عمل آمده است.

ایوب بهتاج افزود: امسال به دلیل کمبود منابع مالی و اعتباری پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا که نیمه تمام هستند تکمیل شده و برای استفاده واگذار می شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon