اختصاص ۵ میلیارد ریال برای نصب دوربین‌های جاده‌ای کردستان


اختصاص 5 میلیارد ریال برای نصب دوربین‌های جاده‌ای کردستان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: ۵ میلیارد ریال اعتبار برای نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح جاده‌های استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نعمت‌الله خواجه‌ای ظهر امروز در جلسه کمیسیون کاهش حوادث ترافیکی کردستان که با حضور مدیران ادارات استان برگزار شد، اظهار کرد: 5 میلیارد ریال اعتبار برای نصب 5 دوربین ثبت تخلفات و مکان یابی آنها در سطح جاده‌های استان اختصاص یافته است.

وی گفت: این دوربین‌ها در 3.4 کیلومتری مبدا سنندج به همدان نصب خواهد شد و باید این محور را تا پایان سال پوشش کامل دهد و برای سال‌های آینده دیگر محورهای اصلی استان تحت پوشش دوربین‌های ثبت تخلفات قرار می‌گیرند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان با اشاره به اینکه فصل کاری در استان محدود است، تصریح کرد: باید نصب دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای استان در سال‌های گذشته انجام می‌شد که به دلیل اختلاف ناجا و راهنمایی و رانندگی امسال توافق نصب این دوربین‌ها انجام شد.

وی از اجرای دستگاه توزیع در حال حرکت دبلیو آی ام در محور سنندج به کرمانشاه خبر داد و گفت: با نصب 5 دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، راننده خودرو شناسایی می‌شود.

خواجه‌ای در مورد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اظهار کرد: صدور برگه معاینه فنی خودروهای سنگین به صورت آنلاین انجام می‌شود و اگر این مراکز تخلفی مرتکب شوند پلمب می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی استان گفت: در حال حاضر 8 مجتمع بین راهی در استان کردستان وجود دارد در حالی که مجوز راه اندازی 12 مجتمع در استان صادر شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon