آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور کرمان بعد از ماه رمضان


آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور کرمان بعد از ماه رمضان

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از آغاز مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راهور استان، بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ مسعود غفوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با به کارگیری تمامی ظرفیت‎های موجود، بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا دوم مهرماه امسال ادامه دارد.

وی پوشش کامل نقاط حادثه خیز را از اقدامات پلیس راهور در این طرح برشمرد و افزود: کلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت جدید از دیگر اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: امسال در تلاش هستیم تا با همکاری رانندگان وسایط نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی را در شهرهای استان کرمان کاهش دهیم.

سرهنگ غفوریان بیان کرد: برابر بند ب ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در مواردی که قرائن و شواهد حاکی از حالت مستی یا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام می‌کنند.

وی از تشدید برخورد پلیس راهور با ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل کشف حجاب و بدحجابی توسط بانوان، آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ‌گردانی در حین رانندگی، دودی کردن شیشه‎های وسیله نقلیه و غیره خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور کرمان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و نیز اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه‌ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد کنند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در  استان باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon