۱۲۵۳ سبد کالا میان مددجویان شهرستان گرمی توزیع شد


1253 سبد کالا میان مددجویان شهرستان گرمی توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۱ هزار و ۲۵۳ سبد کالا در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گرمی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مالک بدری ظهر امروز در  جلسه بررسی مساعدت های این نهاد در ماه مبارک رمضان برای مددجویان در شهرستان گرمی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال و در قالب طرح مفتاح الجنه تعداد 1 هزار و 253 سبد کالا در بین خانواده های تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

وی افزود: برای توزیع این تعداد سبد کالا که با همیاری جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان تهیه شده است، بیش از 322 میلیون و 416 هزار ریال هزینه پرداخت شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی اقلام سبد کالایی توزیع شده در بین خانواده های نیازمند را شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، سویا، گوشت قرمز و برخی اقلام دیگر برشمرد و گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، این اقلام در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

بدری با بیان اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه مسئولان دستگاه های اجرایی با مجالست و دلجویی از خانواده ها در خصوص رفع مشکلات مددجویان نیز قول مساعد داده اند، تصریح کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در مورد احتیاجات اساسی خانواده های بی بضاعت، با مساعدت های خیران و مسئولان دستگاه های اجرایی درصدد هستیم تا در اسرع وقت نسبت به رفع نیازمندی خانواده ها اقدام کنیم.

وی با تشریح اینکه در ماه ماه مبارک رمضان مساعدت های خیران برای رفع مشکلات خانواده های تحت پوشش با افزایش چشمگیری رو به رو بوده است، بیان کرد: یکی از خیران شهرستان گرمی بیش از 30 میلیون ریال برای تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه به یکی از نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی با قدردانی از مساعدت های مردم خیر و مسئولان این شهرستان، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه مغفرت الهی است که امیدواریم با این اعمال خیرخواهانه توشه‌ عظیمی برای آخرت خود جمع آوری کرده باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon