ابوالقاسم‌پور: نماینده دادستانی گفت فعلا هزینه‌ نکنیم

ابوالقاسم‌پور: نماینده دادستانی گفت فعلا هزینه‌ نکنیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نماینده دادستانی اعلام کرده که تا اطلاع ثانونی هزینه‌ای در این باشگاه نکنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهنام ابوالقاسم‌پور پس از برگزاری جلسه مزایده باشگاه راه‌آهن در دادستانی اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده حمید استیلی در این مزایده شرکت کردم تا نظرمان را در خصوص قیمت باشگاه راه‌آهن در مزایده عنوان کنیم. 

وی افزود: آنچه به صورت کارشناسی در خصوص قیمت راه‌آهن اعلام شد 12 میلیارد تومان است اما ما در این مزایده همان 8 میلیارد و 110 میلیون تومانی که پیش از این آقای استیلی پرداخت کرده را پیشنهاد کردیم. چون شرکت کننده دیگری هم در این مزایده حضور نداشت و ما هم زیر قیمت کارشناسی پیشنهاد دادیم، فکر نمی‌کنم کسی برنده شده باشد. 

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: باید از مسئولان دادستانی تشکر کنم که به صحبت‌های ما گوش دادند و نظرات‌مان را شنیدند. آنها نیز شرایط خاص خودشان را دارند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

ابوالقاسم‌پور با بیان اینکه تا به حال کسی برای خرید باشگاه راه‌آهن و کمک به این تیم پیش‌قدم نشده درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت: در این خصوص آقای رئیسی‌کیا می‌تواند اظهار نظر بهتری داشته باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که نماینده دادستانی صحبتی با مسئولان باشگاه راه‌آهن داشته یا نه، عنوان کرد: نماینده دادستانی به ما گفت که تا اطلاع ثانوی هزینه‌ای در راه‌آهن نکنیم تا در یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص شود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon