فردا؛ تشییع پیکر سردار «فرخ بلند کیش»

فردا؛ تشییع پیکر سردار «فرخ بلند کیش»

خبرگزاری تسنیم: پیکر سردار «فرخ بلند کیش» از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی صبح فردا ۷مردادماه۹۳ همزمان با عید سعید فطر روی دستان دوستان، همرزمان و مردم تهران تشییع شده و در بهشت زهرای تهران آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر سردار «فرخ بلند کیش» از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی صبح فردا 7مردادماه93 همزمان با عید سعید فطر روی دستان دوستان، همرزمان و مردم تهران تشییع شده و در بهشت زهرای تهران آرام می‌گیرد. پیکر او بعد از برگزاری مراسم تشییع در قطعه 221 بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

سردار فرخ بلند کیش در سال 57 با ورد به سپاه به مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب پرداخت. اولین مسؤلیت او فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بندرانزلی در استان گیلان بود و در همین مسئولیت بودکه حوادث سال 58 توسط گروهک‌های ضد انقلاب چپ و مارکسیست با حمایت منافقین و پشتیبانی سایر گروهک‌های ضد انقلاب در شهرستان انزلی بوجود آمد. سردار بلند کیش فرماندهی سپاه رشت و ناحیه شش گیلان و همچنین ریاست ستاد سپاه گیلان را نیز در بحبوحه فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب در جنگل و دوران دفاع مقدس مردم ایران بعهده گرفت.

او مسؤلیت‌هایی را در برنامه و بودجه، سپاه منطقه 3 گیلان و مازندران، جانشینی حفاظت اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح، نیروی هوایی سپاه، ریاست ستاد سپاه حفاظت انصار، رئیس ستاد گردان‌های فجر پدافند و همچنین مسؤلیت در ستاد مشترک سپاه از جمله معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه را بعهده گرفت. آخرین مسؤلیتش نیز دبیری هیات رزمندگان گیلانی مقیم تهران بود. او هم در صحنه مبارزه علیه ضد انقلاب و هم در هشت سال دوران دفاع مقدس مجروح و به مقام رفیع جانبازی نائل شد. سردار فرخ بلند کیش بعد از تحمل سه ماه رنج بیماری در روز یکشنبه، 5 مرداد ماه 93 همزمان با 29 ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفت و به دیدار یاران شهیدش شتافت.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران