رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سقز معرفی شد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سقز معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: هیوا حاجی‌محمدی عصر امروز به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز معرفی و از خدمات ۱۷ ماهه عطا احمدی در این سمت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، هیوا حاجی‌محمدی عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز معرفی شد.

وی در این مراسم برگزاری مناسب تئاتر کُردی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: از ظرفیت و همفکری تمامی هنرمندان این حوزه و ظرفیت ادارات شهرستان سقز در راستای انجام کارهای فاخر هنری استفاده خواهم کرد.

عطا احمدی سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز هم در این آئین با اشاره به اهمیت کار فرهنگی گفت: بنده در زمان مسئولیت در این حوزه همچون سربازی وظیفه شناس امورات را به انجام رساندم و از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی با اشاره به انتقادات هنرمندان از این اداره گفت: بیشتر انتقاداتی که از این اداره انجام شده جنبه تخریبی داشته چرا که اصولاً انتقادات باید سازنده بوده و جوانب مثبت و منفی کارها در نظر گرفته شود.

در این مراسم که در دفتر فرماندار شهرستان سقز برگزار شد،از عطا احمدی سرپرست قبلی این اداره تقدیر و هیوا حاجی‌محمدی به عنوان رئیس جدید  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز معرفی شد.

حاجی محمدی که دارای مدرک لیسانس با گرایش نقاشی است پیشتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه و سال‌ها قبل نیز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز جمعا به مدت 10 سال به عنوان رئیس مشغول به کار بوده است.

عطا احمدی هم که دارای مدرک لیسانس علوم اجتماعی است 17 ماه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon