سعداوی: حاضر نشدیم به هر قیمتی بازیکن جدید بگیریم

سعداوی: حاضر نشدیم به هر قیمتی بازیکن جدید بگیریم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سعی کردیم بازیکنان جدیدی را جایگزین کنیم اما نه به هر قیمتی و دوست داشتیم چارچوب اصلی و تعریف شده باشگاه را راعایت کنیم.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم فولاد پیش از آغاز لیگ چهاردهم عنوان کرد: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و تمرینات را منظم پیگیری کردیم که اکنون منتظر بازی با تراکتورسازی هستیم.

وی افزود: این فصل چند مهره اصلی‌مان را از دست دادیم و سعی کردیم بازیکنان جدیدی را جایگزین کنیم اما نه به هر قیمتی و دوست داشتیم چارچوب اصلی و تعریف شده باشگاه را راعایت کنیم. همان طور که سیاست‌گذاران باشگاه راه را برای ما ترسیم کردند، عمل کردیم و البته نیازمند جذب یکی، دو مهره دیگر هستیم. تنها موضوعی که اکنون برای ما نگران کننده است هماهنگ شدن بازیکنان جدید تیم با مجموعه است.

مربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به اینکه کادرفنی این فصل فولاد تازه کار را بر عهده گرفته، گفت: با توجه به اینکه آقای اسکوچیچ این فصل به مجموعه فولاد اضافه شده است، هماهنگ شدن تیم کمی زمان می‌خواهد تا بازیکنان بتوانند با تفکرات فنی کادر جدید عمل کنند و هماهنگی ایجاد شود.

سعداوی با بیان اینکه توقع هواداران با نتایج فصل قبل بالاتر رفته، یادآور شد: این فصل کارمان سخت‌تر است و شاید قهرمان شدن از حفظ آن راحت‌تر باشد و خود مجموعه تیم توقع را بالا برده و این به خاطر نتایجی بود که رقم زدیم. بازیکنان ما متوجه مسئولیت سنگین خود هستند، اما امیدواریم مانند فصل گذشته حتی در زمان‌هایی که نتیجه نمی‌گرفتیم هواداران ما را حمایت کنند. آنها سال گذشته این را نشان دادند و حتی در روز شکست ما بازیکنان را تشویق کردند و این نشان از شعور بالای آنها بود.

وی درباه اینکه چه تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی این فصل هستند، گفت: خیلی سخت است که از حالا در این خصوص صحبت کنیم. در فصل نقل‌ و انتقالات همه تیم‌ها با برنامه عمل کردند و بر اساس تفکرات کادر فنی‌شان مهره جذب کرده‌اند. تیم‌ها به دنبال مطرح کردن خود در لیگ چهاردهم هستند و ما باید ببینیم لیگ چگونه پیش خواهد رفت و بعد در این باره صحبت کنیم. البته همه چیز به آماده‌سازی تیم‌ها بستگی دارد و مطمئناً هر تیمی در تمرینات پیش فصل بهتر آماده شده باشد، در لیگ هم بهتر عمل می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon