مراکز نیکوکاری و مساجد اردبیل آماده دریافت زکات فطریه هستند


مراکز نیکوکاری و مساجد اردبیل آماده دریافت زکات فطریه هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: تمام مساجد استان اردبیل و ۱۶ مرکز نیکوکاری فردا آمده دریافت زکات فطریه و کفاره مردم مؤمن و روزه دار مردم اردبیل می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه جمع بندی طرح های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد اجرای بیش از 12 طرح حمایتی را از خانواده های نیازمند به مرحله اجرا در آورد که ماحصل این طرح ها جمع آوری کمک های مردمی به ارزش 100 میلیون ریال بوده که در کنار آن شاهد ثبت نام افراد خیر و نیکوکار جدید برای حمایت از ایتام بودیم.

زلالی با بیان این که نتایج اجرای این طرح ها بسیار مثبت و سازنده بوده است، گفت: به عنوان آخرین برنامه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امر جمع آوری هموطنان است که با نظر شورای مرکزی زکات برای حل مشکلات اساسی خانواده های نیازمند منابع درآمدی آن ثبت می شود.

وی با بیان این که بیش از 1 هزار و 400 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان اردبیل پیش بینی شده است افزود: این پایگاه ها جلوی مصلی ها، مساجد و میادین اصلی فعال بوده و زکت فطریه و کفاره مردم مومن اردبیل را جمع آوری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل تصریح کرد: 210 پایگاه نیز در میادین اصلی شهر برای جمع آوری زکات فطریه هم ستانی ها مستقر شده و شماره حسابی نیز نزد بانک ملی برای این کار پیش بینی شده است.

زلالی گفت: امسال پیش بینی ما این ست که 3.5  میلیارد ریال زکات و کفارات جمع آوری شود که به نسبت 15 درصد افزایش می یابد.

وی با یاد آوری این که کمیته امداد در اولین فرست فطریه جمع آوری شده را صرف رفع نیازمندی محرومان می کند، افزود: انتظار می رود این حرکت ها و اقدامات نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon