حمایت برخی کشورها از رژیم صهیونیستی آتش جنگ در غزه را شعله‌ور تر کرده است


حمایت برخی کشورها از رژیم صهیونیستی آتش جنگ در غزه را شعله‌ور تر کرده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر گفت: حمایت سران برخی از کشورهای اسلامی از جنایاتی که صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه می‌کنند، آتش جنگ را شعله‌ورتر کرده و این اعمال را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بوشهر، با تبریک این روز مبارک‌، ماه رمضان را بهترین ماه و عید سعید فطر را بهترین روز برای تمرین همدلی و برادری دانست و اظهار کرد: عید سعید فطر مایه عزت مسلمانان جهان است.

 با اشاره به اهمیت عید سعید فطر تصریح کرد: عید فطر عید کسانی است که در مبارزه با شیطان و نفس اماره پیروز شدند و آنها که نتوانستند پیروز شوند حسرت می‌خورند.

وی با محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب در سرزمین‌های اسلامی گفت: حمایت سران برخی از کشورها از جنایاتی که صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه می‌کنند، آتش جنگ را شعله‌ورتر کرده است و این اعمال را محکوم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسئله جنگ غزه و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد و باید بدانیم که دشمنان اسلام از اختلاف میان مسلمانان سوءاستفاده کرده و بر شدت ظلم به مسلمان افزایش می‌دهند.

وی اتحاد و همبستگی مسلمانان را عامل مهمی درشکست دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: اگر جهان اسلام متحد شوند استکبار جهانی و صهیونیسم توان مقابله به آنها را ندارد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران برپایی مراسم ایام ماه مبارک رمضان در استان بوشهر، به مشکلات استان پرداخت و گفت: توجه به اشتغال، مسکن، اوقات فراغت و ازدواج جوانان باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار داشته باشد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه توجه به تحصیلات جوانان و نوجوانان و تقویت بینه علمی آنان را یک اصل مسلم دانست و گفت: باید برای آینده سازان کشور از هم اکنون برای ارتقا بنیه علمی آنان برنامه ریزی کرد.

وی توجه به برنامه‌های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال باید در حوزه برنامه‌های فرهنگی باید سرمایه‌گذاری فکری و اعتباری ویژه‌ای کرد تا بتوان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق کرد.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon