مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است


مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سکوت مجامع و کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه پذیرفتنی نیست، گفت: ادامه روند مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید، اظهار کرد: اعیاد قربان و فطر اعیاد بزرگ مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه جهاد اکبر است، افزود: مبارزه با نفس و خودسازی دو ویژگی مهم ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با محکومیت کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نهایت وحشی‌گری این رژیم ملعون است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به وجود یک‌میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان در جهان، گفت: با این وجود مسلمانان نباید اجازه بدهند تا کشتار مردم غزه ادامه یابد.

وی با تصریح بر اینکه سکوت مجامع و کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و آمریکا در حال نابودی زنان و کودکان فلسطین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم غزه در سرزمین خود زندانی شده‌اند، تأکید کرد: علما و روحانیون شیعه و سنی با روشنگری جنایات اسرائیل در غزه و تکفیری‌های داعش در منطقه چهره واقعی اسلام در ظلم‌ستیزی را به جهانیان بیش از پیش معرفی کنند.

آیت‌الله قربانی تصریح کرد: به یاری پروردگار و در سایه بیداری اسلامی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی اسراییل به خودشان برمی‌گردد و عزت، افتخار و پیروزی نصیب ملت‌های مسلمان از جمله مردم مظلوم غزه می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ورود غذا و دارو به غزه جلوگیری می‌کند، گفت: مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت خود را بشکنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش، تصریح کرد: وهابیون و سلفی ها و داعش زاییده تفکر آمریکایی و غربی است.

آیت‌الله قربانی جنایات غزه را لکه ننگ و سیاهی در کارنامه دولت‌های غربی و آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: دفاع از اسرائیلی‌ها برای کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین نابخشودنی و نشان‌دهنده دیپلماسی توحش غرب است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سران برخی کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و مردم مظلوم فلسطین را نجات دهند، اظهار کرد: ادامه روند مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon