دست مدعیان حقوق بشر به خون مسلمانان جهان آغشته است


دست مدعیان حقوق بشر به خون مسلمانان جهان آغشته است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دست مدعیان حقوق بشر به خون مسلمانان جهان آغشته است و در روز قدس شاهد بودیم که متاسفانه نیروهای امنیتی نیجریه ضد مردم و در روز قدس شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه دوشنبه در برنامه تفسیر قرآن کریم که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد با اشاره به جنایات علیه مسلمانان نتیجریه و سکوت مدعیان حقوق بشر اظهار کرد: آیا این همه جنایت که با سلاح های آمریکایی و با حمایت کشورهای استکباری مدعی حقوق بشر انجام می شود نقض قانون حقوق بشر نیست؟

وی افزود: مسلمانان متعصب شهر زاریای نیجریه ای که در حمایت از حقوق ملت فلسطین و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در حال راهپیمایی بودند، همانند مردم بی دفاع غزه از پشت هدف حملات ناجوانمردانه و بی رحمانه نیروهای امنیتی قرار گرفتند که این عمل هم تراز با جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: در این اقدام ناجوانمردانه نیروهای امنیتی تظاهرات کنندگان را تحت تعقیب قرار داده و به سمت آنها شلیک کردند که منجر به کشته شدن 24 نفر از شیعیان و زخمی شدن 50 نفر دیگر شد و متاسفانه در این جنایت ضد حقوق بشری 3 فرزند شیخ زاکزاکی از علمای مذهب مقدس تشیع به شهادت رسیدند و دیگر فرزند وی مجروح شده و در بیمارستان به سر می‌برد.

امام جمعه اراک با اشاره به فعالیت استکباری علیه مسلمانان گفت: دست مدعیان حقوق بشر به خون مسلمانان جهان آغشته است و این عمل وقیحانه نیروهای امنیتی یک اقدام برنامه‌ریزی شده از سوی بدخواهان دین مبین اسلام و مذهب مقدس تشیع است بنابراین سازمان ملل و تمام مدافعان حقوق بشر باید در حمایت و دفاع از شهدا و مجروحان شهر زاکزاکی اقدام کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مسلمانان تمام نقاط جهان باید بدانند که ملت ایران اسلامی در هر شرایطی پشتیبان آنها بوده و همواره از حقوق آنان دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی ماه مبارک رمضان گفت: مومنان همواره در حفظ و صیانت از معنویات و فیوضات کسب کرده در ماه مبارک رمضان بیش از پیش بکوشند چراکه نزدیکی و دوستی با خداوند تنها در ماه مبارک رمضان میسر نمی‌شود بلکه مومنان باید در تمام روزهای سال با عبادت و بندگی در راستای رضایت خداوند متعال گام بردارند.

وی تصریح کرد: مومنان موحد و ولایی در تمام امور از پرودگار متعال غافل نشوند و همواره از شر شیطان رجیم به خداوند منان پناه ببرند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon