جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه ثبات در خاورمیانه است

جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه ثبات در خاورمیانه است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به برکت مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم، امروز جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه ثبات در خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، جواد جهانگیرزاده در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، با تقدیر از حضور پرشور مردم ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس به تحلیل اوضاع حاکم بر منطقه خاورمیانه پرداخت و اظهار کرد: امروز در بسیاری از کشورهای منطقه به نوعی بی‌ثباتی، مسائل امنیتی و انواع بحران‌هایی وجود دارد، اما به فضل پروردگار کشور، ایران با ثبات‌ترین کشور منطقه و لنگرگاه ثبات در منطقه خاورمیانه است.

وی افزود: این ثبات، امنیت و اقتدار نتیجه زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ذیل مجموعه روش‌های مدیریتی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سبب شده همه ملت ایران بر محور ولایت فقیه گرد هم آمده و در میان این همه مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، سربلندانه زندگی کنند.

اشراف کامل رهبر معظم انقلاب بر روند مذاکرات هسته‌ای

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه اولویت همه مسئولین در نظام اسلامی است که الحمدلله این تبعیت در مسئولان ارشد نظام وجود دارد و امروز به نفع همه ماست که گوش به فرمان رهبری باشیم و ذیل ارشادات و مدیریت ایشان ایفای نقش کنیم.

جهانگیرزاده با اشاره ه چگونگی انجام مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: مردم نگران روند مذاکرات هسته ای نباشند چون این مذاکرات با اشراف و نظارت کامل مقام معظم رهبری انجام می شود، رهبر انقلاب حتی بر جزئیات مذاکرات توجه می‌کنند و مصمم هستند سر سوزنی از منافع ملی و مصلحت های نظام اسلامی کوتاه نیایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب نیاز کشور به 190 هزار سو در بحث تعداد سانتریفیوژها و انرژی هسته ای را در دیدارهای عمومی مردمی بیان کردند می خواستنند این پیام را به 1+5 و دنیا اعلام کنند که ایران از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و سیاست نرمش قهرمانانه و انعطاف دیپلماتیک را فقط بر اساس حفظ منافع ملی در دستور کار قرار می دهند.

حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری

وی وضعیت فرهنگی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه را خاص و ویژه ارزیابی کرد و گفت: برجستگی های برخی کارهای فرهنگی از جمله جمع خوانی قران کریم در جامعه کاملا مشهود است و تلاش صدا و سیمای و سپاه شهدا آذربایجان غربی در مجموعه برنامه‌های فرهنگی شایسته تقدیر بوده و باید تلاش شود برنامه های اثرگذار فرهنگی بیش از اینها در جامعه پیاده سازی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی موضوع انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری در سال آینده را مورد اهمیت قرار داد و تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال آینده به سبب اهمیتی که این مجلس در سرنوشت کشور و انتخاب، حمایت و نظارت بر رهبری دارد بسیار حائز اهمیت بوده بنابراین در فراهم اوری مقدمات، برگزاری و شرکت در آن باید مسئولانه رفتار شود.

وی با تمجید از شیوه مدیریتی قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در این استان اظهار کرد: این شیوه سبب شده که اقدامات فرسایشی و اصطکاک های مدیریتی به حداقل رسیده و انسجام خوبی در استان شکل بگیرد و هم اینک نیازمند حفظ و استمرار این انسجام در روند صنعتی سازی استان و حل بحران دریاچه ارومیه هستیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon