کشتار مردم غزه با حمایت عربستان انجام می‌شود


کشتار مردم غزه با حمایت عربستان انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خرم آباد گفت: امروز در کشورهای اسلامی عراق و سوریه نیز مردم مسلمان با گروهای تکفیری روبه‌رو هستند که سبب سلب آرامش در این کشورها شده اند و کشتار غزه و عراق و سوریه با حمایت و پشتیبانی دلارهای نفتی عربستان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر  خرم آباد اظهار کرد: عید سعید فطر روز جشن و  سرور و وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

وی با اشاره به بندگی در ماه مبارک رمضان افزود: در ماه خدا مومنان و مسلمانان با عبادت ها و شب زنده داری ها انسی دوباره با خالق خود داشتند و روح و جسم خود را صیقل دادند.

امام جمعه شهرستان خرم آباد بیان کرد: در اسلام سفارش شده است که در این روز به نیازمندان و مساکین کمک شود و آنها را در نظر بگیریم, چراکه اسلام دین رحمت و وحدت است.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه در این روزها از سوی رژیم اسرائیل تصریح کرد: امروز در حالی برای مسلمانان عید است که مردم مظلوم غزه در زیر حملات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی به‌سر می‌برند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به حضور با شکوه مردم در روز قدس عنوان کرد: مردم با بصیرت و مومن ایران اسلامی امسال در روز قدس امسال حماسه ای بی نظیر رقم زدند و با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به ناامنی های ایجاد شده در جهان اسلام خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای اسلامی عراق و سوریه نیز مردم مسلمان با گروهای تکفیری روبه رو هستند که سبب سلب آرامش در این کشورها شده اند و این جنایات با حمایت و پشتیبانی دلارهای نفتی عربستان انجام می شود.

وی با اشاره به پیروز شدن مسلمانان بر تمامی فتنه‌های اظهار کرد: مسلمانان باید در مقابل این توطئه ها و فتنه ها بیدار باشند و نگذارند که گروهای تکفیری در میان آنها تفرقه ایجاد کنند و اتحاد و وحدت راه عبور از مشکلات ماست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جنایات این روزهای اسرائیل برکسی پوشیده نیست و تمام مردم آزاده دنیا از این جنایان اعلام انزجار کرده اند اما می بینیم که آمریکا حمایت می کند از کشتار مردم مظلوم غزه و در واقع آمریکا عامل جنایات اسرائیل در غزه است.

 وی با اشاره به ترفند های استکبار به سرکردگی آمریکا برای ضربه به جهان اسلام افزود: آمریکا و اسرائیل دو لبه یک قیچی هستند که سعی دارند بین مسلمانان و کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند که باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی کنیم.

 انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon