سازمان‌های حقوق بشری در راستای منافع استکبار حرکت می‌کنند


سازمان‌های حقوق بشری در راستای منافع استکبار حرکت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: ‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اینکه سازمان‌های حقوق بشری در راستای منافع استکبار حرکت می‌کنند، گفت: سکوت سازمان‌های حقوق بشری در قبال غزه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارکرد: سکوت سازمان‌های حقوق بشری در قبال غزه قابل قبول نیست، آن‌ها در راستای منافع استکبار حرکت می‌کنند.

وی افزود: کشتار زنان و و کودکان در غزه جنایت جنگی است و صهیونیست‌ها باید تحت تعقیب قرار بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه امروز ما در صلح و آرامش زندگی می‌کنیم، گفت: نباید این آرامش دلیلی برای فراموشی برادران مسلمان ما در دیگر کشور‌ها شود.

وی با اشاره به حوادث سوریه و عراق بیان کرد: تروریست‌ها دست آموز آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و هدف آن‌ها ایجاد رعب و وحشت برای مسلمانان است.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه هدف تروریست‌ها در عراق اختلاف بین مذاهب است، اضافه کرد: شیعیان و اهل سنت در عراق برادر هستند و هر دوی آن‌ها زیر پرچم اهل بیت (ع) به مبارزه با تروریست‌ها پرداخته‌اند؛ تروریست‌ها در برنامه آمریکایی اسلام هراسی حرکت می‌کنند اما به لطف خدا آن‌ها شکست می‌خورند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان یادآور شد: امام خمینی (ره) آمریکا را خوب شناخته بودند برای همین همیشه آن‌ها شیطان بزرگ، جنایتکار و زور‌گو می‌خواند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه استفاده از ماهواره حرام است، متذکر شد: کشورهای استکبار با هزینه‌های دولت‌های مرتجع عربی با ایجاد شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای درصدد حمله به ایمان و ارکان اسلامی ما هستند.

وی با تشکر از حضور مردم در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌ها گفت: برنامه‌های قرائت قرآن، دعا خوب بود و باید بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت بحث‌های دینی و نشر علوم اسلامی تصریح کرد: جو اسلامی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان باید ادامه پیدا کند و ما نباید در جو فساد غوطه ور شویم؛ جلسات بحث و گفت‌و‌گو به حفظ تقوا و ایمان کمک می‌کند.

‌انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon