وضعیت آب در استان کرمان به مرز بحران رسیده است


وضعیت آب در استان کرمان به مرز بحران رسیده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سیرجان با بیان اینکه وضعیت آب در استان کرمان به مرز بحران رسیده است، گفت: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند، هرچند صرفه جویی در مصرف برق، گاز و مواد غذایی نیز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلای این شهر برگزار شد، همه را به مراقبت و نگهداری از فیوضات ماه رمضان دعوت و اظهار کرد: باید این راز و نیازها، شب زنده داری‌ها، مراقبت از تقوا و دوری از گناه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در استان، گفت: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند، هرچند صرفه جویی در مصرف برق، گاز و مواد غذایی نیز ضروری است.

امام جمعه سیرجان افزود: مردم باید به فکر یکدیگر بوده و با اتحاد موانع و مشکلات را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور بردارند.

حجت‌الاسلام حسینی با انتقاد از وضعیت بدحجابی در جامعه،گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی و نابودی بنیان خانواده‌های ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که با بدحجابی در مقابل ارزش‌های اسلامی ایستاده و آنها را به فراموشی می‌سپرند، به نوعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه سیرجان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: مجامع بین‌المللی و کشورهای عربی در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند و حاضر به دیدن این همه ظلم و جنایت نیستند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه بدون شک رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی نیز رحم نمی‌کنند، گفت: جامعه جهانی باید به فکر مردم فلسطین و غزه باشد.

وی گفت: با مقاومت مردم فلسطین و اقتدار آنها در جنگ، صهیو‌نیست‌ها تقاضای آتش بس ‌کردند، زیرا می‌دانستند نمی‌توانند از خشم گروه‌های مبارز فلسطینی در امان بمانند و شکست می‌خورند.

امام جمعه سیرجان از دو طرح در حال احداث مصلی و حوزه علمیه سیرجان خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در ساخت و اتمام حوزه علمیه و مصلای شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon