ساخت مصلی رفسنجان نیازمند کمک‌های مردمی و خیران است


ساخت مصلی رفسنجان نیازمند کمک‌های مردمی و خیران است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ساخت مصلی این شهر نیازمند کمک‌های مردمی و خیران است، گفت: انتظار می‌رود با کمک همه مردم، مصلی رفسنجان بین سه تا چهار سال آینده احداث شود.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز عید فطر با تاکید بر رعایت تقوا، اظهار کرد: بنا بر فتوای مراجع داشتن ماهواره و استفاده از‌ آن حرام است و طبق مصوبه مجلس خلاف قانون است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ماهواره‌ شیطانی بزرگ در گوشه خانه‌ها است، افزود: افرادی که در خانه‌های خود ماهواره استفاده می‌کنند، عامل نفوذ دشمن بر نفوس را حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با تاکید بر اینکه نباید اجازه تخریب سرزمین وجودی را به دشمن داد، بیان کرد:  ماهواره از عواملی مخرب در خانه‌های برخی افراد است که عامل رستگاری را از بین می‌برند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه روزه‌داری تمرین صبر است، تصریح کرد: رستگاری و تقوا سبب تطهیر قلوب است و سه عامل تزکیه، ذکر خدا و نماز از عوامل رستگاری هستند.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با تاکید بر افزایش کمک‌های مردمی بر ساخت مصلی رفسنجان، اظهارکرد: انتظار می‌رود با کمک همه مردم، مصلی رفسنجان بین سه تا چهار سال آینده احداث شود.

امام جمعه رفسنجان همدلی و وحدت مسئولان شهر را همراه با تلاش سرمایه‌گذاران برای توسعه و آبادانی شهرستان رفسنجان مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای ایجاد اقتصاد مقاومتی همه باید تلاش کنند تا آینده شغلی فرزندان و نسل‌های آینده تضمین شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon