تکمیل مصلی جدید زرند نیازمند کمک‌‌های مردمی است


تکمیل مصلی جدید زرند نیازمند کمک‌‌های مردمی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه زرند گفت: در حال حاضر تکمیل مصلی جدید زرند نیازمند کمک‌‌های مردمی است و تاکنون برای ساخت این مصلی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در مراسم نماز عید سعید فطر که در محل مصلای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جنگ غزه و کشتار کودکان و نوجوانان این سرزمین، اظهار کرد: مسئله جنگ غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه  دشمن در پی تفرقه‌اندازی در میان مسلمانان است، گفت: مسلمانان جهان باید به این مسئله توجه کرده و آب به آسیاب دشمن نریزند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین شیعه و سنی، بین مسلمانان اختلاف افکنده و از این اختلاف سوءاستفاده کنند تا به مقاصد شوم خود دست یابند.

حجت‌الاسلام کرمی‌پور یکی دیگر از سیاست‌های دشمن را از بین بردن اعتقادات مردم مسلمان عنوان کرد و گفت: دشمنان قصد دارند از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و فیلم‌های مبتذل اعتقادات ما به ویژه جوانان را سست کنند، به همین سبب باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی از احداث مصلی جدید شهرستان زرند خبر داد و افزود: در حال حاضر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت این مصلی هزینه شده و خیران باید برای تکمیل آن همکاری کنند.

امام جمعه زرند با انتقاد از اسراف بی‌رویه در مراسم مختلف به ویژه مراسم ترحیم، خاطرنشان کرد: مردم باید به جای اسراف در اینگونه موارد، به امور عام‌المنفعه کمک کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon