کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت برای بازسازی عتبات عالیات


کمک 220 میلیون تومانی مردم جیرفت برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه جیرفت از کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: در مجموع برای بازسازی عتبات عالیات و ترفیع گنبد امام حسین‌(ع)، ۶۳ خشت طلا از سوی اصناف، بازاریان و مردم جیرفت اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت‌‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر این شهرستان، اظهار کرد: یکی از ارکان بسیار مهمی که همه بندگان الهی باید به آن توجه جدی داشته باشند، حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: مسلمانان باید از عبادات و شب زنده داری‌ها، توبه و استغفارها و انفاقات خود مراقبت کنند و اجازه ندهند این دستاوردهای بزرگ از بین بروند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه «‌ای مومنان و بندگان خدا فرمان و دستور خدا را اجرا کنید و اعمال خود را باطل نکنید»، گفت: امام رضا(ع) نیز درباره دستاوردهای ماه رمضان می‌فرمایند «کم‌ترین دستاورد برای مردان و زنان روزه دار در ماه رمضان، این است که فرشته‌ای در آخر ماه ندا می‌دهد مژده‌ای بندگان خدا که گناهان گذشته شما آمرزیده شد، گذشته‌ها گذشت، دقت کنید در آینده چه کار خواهید کرد».

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به شدت گرمای تابستان امسال، افزود: لازم است که مردم در مصرف برق صرفه جویی کرده و به اندازه نیاز مصرف کنند تا همه مردم بتوانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

وی افزود: البته تدابیری درباره افزایش تولید برق در جنوب در راه است که در یکی دو ماه آینده بخش عظیمی از این مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه جیرفت با تقدیر از کمک‌های مردم برای بازسازی عتبات عالیات و ترفیع گنبد امام حسین (ع)، بیان کرد: 63 و نیم خشت طلا از طرف اصناف و بازاریان و مردم جیرفت و در مجموع 220 میلیون تومان برای این امر خیر جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه مردم باید در بحث اهدای خون هم برای سلامت جسم و هم برای اهدای زندگی به دیگران اقدام کنند، خاطرنشان کرد: جیرفت رتبه دوم مصرف خون در استان کرمان را دارد و باید مردم این شهرستان در بحث اهدای خون پیش قدم باشند.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon