رژیم صهیونیستی منشأ شرارت در خاورمیانه است


رژیم صهیونیستی منشأ شرارت در خاورمیانه است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لاهیجان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی منشأ شرارت و ایجاد ناامنی در خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان،‌ حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان، با بیان اینکه عید فطر روز رسیدن به قله بندگی است اظهار کرد: به گفته مولای متقیان حضرت علی(ع) روزی که در آن انسان مومن گناهی مرتکب نشود عید است و برکت دارد.

وی با تصریح براینکه مردم غزه در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند و امروز روز عید است اما روز خون برای مردم غزه است، افزود: هیچوقت نباید در صف دشمن برویم و بگوئیم جنگ در کشور فلسطین است و به ما ربطی ندارد‌، بلکه هر مسلمان باید احساس مسئولیت کند و برای رهایی از شر صهیونیست‌ها برای آن‌ها دعا کنیم.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به میزان پرداخت فطریه از سوی نمازگزاران گفت: بر اساس قوت روزمره مردم، مبلغ فطریه امسال مبلغ پنج هزار تومان برای آنانی که قوت قالبشان نان و مبلغ پانزده هزار تومان برای آنانی که قوت قالبشان برنج است برای هر نفر تعیین شده که با پرداخت آن از سوی افرادی که توان مالی دارند، وجوه جمع آوری شده در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

عبدالله‌زاده با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت:رژیم صهیونیستی منشأ شرارت و ایجاد ناامنی در خاورمیانه است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon