اوسپینا: شچسنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است


اوسپینا: شچسنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است

خبرگزاری تسنیم: سنگربان ۲۵ ساله توپچی‌‌های لندن از دروازه‌بان لهستانی این تیم تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی تیم فوتبال نیس که به تازگی با قراردادی 4 ساله به ارزش 3.2 میلیون پوند به آرسنال ملحق شد به سایت رسمی این باشگاه لندنی گفت: ما در کنار یکدیگر ترکیب درخشانی را در آرسنال به وجود می‌آوریم و از این بابت مطمئنم. حالا باید با آمادگی کامل در دسترس آرسن ونگر باشیم و اطمینان دارم که همه چیز در جریان بازی‌ها و تمرینات به خوبی پیش خواهد رفت.

وی با تمجید از هم‌تیمی‌هایش اظهار داشت: الکسیس سانچس و متیو دبیوشی هر 2 بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند و هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. اینکه بازیکنانی با چنین کیفیتی به جمع توپچی‌های لندن ملحق شده‌اند، برای آرسنال فوق‌العاده است.

اوسپینا که در سال 2008 از تیم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا به نیس فرانسه ملحق شد 189 بازی برای این تیم انجام داد و حالا برای قرار گرفتن در درون دروازه آرسنال باید با ویچک شچسنی رقابت کند.

سنگربان 25 ساله آرسنال تصریح کرد: شچسنی دروازه‌بان بامهارت و  فوق‌العاده‌ای است. به خاطر اینکه او در تیمی همچون آرسنال سنگربان شماره یک بوده طبیعی است که چنین کیفیتی داشته باشد. آرسنال همچنین دروازه‌بان دیگری به نام دیمین مارتینز دارد، هر دوی آنها جوان ولی خیلی باتجربه هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon