پرونده فرار از پرداخت مالیات مسی همچنان مفتوح است


پرونده فرار از پرداخت مالیات مسی همچنان مفتوح است

خبرگزاری تسنیم: یک قاضی اسپانیایی اعلام کرد که با وجود پرداخت ۵ میلیون یورو از سوی ستاره بارسلونا به عنوان مالیات معوقه‌اش او هنوز از اتهام فرار از پرداخت مالیات تبرئه نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از قضات کاتالونیا گفت که پرونده لیونل مسی و پدرش، خورخه که در آن به فرار از پرداخت متهم شده‌اند هنوز مفتوح است و پرداخت 5 میلیون یورو از سوی این ستاره آرژانتینی به اداره مالیات اسپانیا هم به منزله تبرئه شدن او از این اتهام نبوده است.

مسی پیش از این یک بار برای ارائه توضیح درباره خودداری از پرداخت مالیاتی بردرآمدش در فاصله سال‌های 2006 تا 2009 که گفته می‌شود رقمی در حدود 4.1 میلیون بوده است به دادگاه فراخوانده شده است. او بارها بر بی‌گناهی‌اش تاکید کرده است و حتی رقمی بیش از مالیاتی که از گفته می‌شد از پرداختش امتناع کرده به اداره مالیات اسپانیا پرداخت اما برخلاف آنچه تصور می‌شد، پرونده او هنوز بسته نشده است.

قاضی دادگاه گاوا، شهری ساحلی که مسی هم در آنجا صاحب یک ویلا است، تصمیم گرفته بررسی پرونده دارنده 4 توپ طلا و پدر او را ادامه دهد. طبق بیانیه‌ای که این قاضی روز دوشنبه منتشر کرده به اندازه کافی دلیل و مدرک وجود دارد که امکان دارد، مسی از ماجرا تخلف مالیاتی خود خبر داشته و در قبال آن سکوت اختیار کرده است.

او ادعا کرده است که امضای شخص لیونل مسی پای تمام برگه‌های مورد بررسی نقش بسته است و به این ترتیب این بازیکن 26 ساله می‌توانست در جریان امور باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon