دل‌پیرو: آینده‌ روشنی در انتظار رودریگز است


دل‌پیرو: آینده‌ روشنی در انتظار رودریگز است

خبرگزاری تسنیم: ستاره پیشین تیم یوونتوس ایتالیا معتقد است هافبک هجومی کهکشانی‌ها به زودی به ستاره‌ای بزرگ در این تیم تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو که اخیراً به اردوی پیش فصل رئال مادرید در آمریکا سر زده در تمجید از جیمز رودریگز، هافبک هجومی جدید رئال مادرید که برای خرید او از موناکو رقمی در حدود 80 میلیون پوند هزینه شده است، گفت: رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات به خوبی بازیکن جذب کرد. جیمز بازیکنی باور نکردنی است. او جوان است و آینده درخشانی پیش روی خود می‌بیند.

دل‌پیرو که با نشریه آس اسپانیا گفت‌وگو می‌کرد، درباره دیگر خرید کهکشانی‌ها، تونی کروس که بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرده است ، اظهار داشت: تونی کروس هم در سیستم بازی رئال بدون هیچ عیب و نقصی جا خواهد افتاد. او هافبکی است که نقش مهمی برای رئال مادرید ایفا می‌کند.

کاپیتان پیشین یووه در ادامه به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها که زمانی با او در یوونتوس (1999 تا 2001 ) کار کرد، پرداخت. وی خاطرنشان کرد: آنچلوتی بهترین مربی تاریخ است و من خیلی خوشحال شدم که او توانست دسیما را برای رئال مادرید کسب کند. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای او و رئال مادرید لحظه خاصی را رقم زد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon