نوزاد فلسطینی که هرگز مادر شهیدش را ندید+عکس

نوزاد فلسطینی که هرگز مادر شهیدش را ندید+عکس

خبرگزاری تسنیم: پرستاران یکی از بیمارستان­های فلسطین وقتی با جسد بی جان یک بانوی باردار که در تجاوز اسرائیل به غزه به شهادت رسیده بود، روبه رو شدند، جان نوزاد وی را که نبض داشت، نجات داده و او را به دنیا آورند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  روزنامه دیلی میل، در پی انتقال جسد بی جان یک زن باردار فلسطینی به یکی از بیمارستان­های غزه، پزشکان نوزاد دختر او را به سلامت به دنیا آوردند.

شیما قنن 23 ساله به همراه عده دیگری از اهالی غزه که در پی حملات توپخانه­ای اسرائیل به دیر البلح به شهادت رسیده بود، به یکی از بیمارستان­های غزه منتقل شد و پزشکان با معاینه وی دریافتند که وی آخرین ماه بارداری را می­گذراند در نتیجه هر چند از شهادت این مادر جوان زمان زیادی گذشته بود اما با اجرای عمل جراحی توانستند نوزاد او را زنده به دنیا بیاورند.

نوزاد این مادر شهید، اکنون در بخش نوزادان بیمارستان نگهداری می شود.دکتر وجدی کشتا از پزشکان بیمارستان الاقصی گفت: مادر،پدر و برادران این نوزاد در حمله هوایی اسرائیل کشته شدند و زمانی که مادرش به بیمارستان منتقل شد آخرین دقایق دوران بارداری خود را می­گذراند و پزشکان زمانی که فهمیدند نوزاد در شکم مادرش نبض دارد، با انجام عمل سزارین او را به دنیا آوردند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت