فیلترینگ کارخانه ذوب مس شهربابک آلودگی ایجاد می‌کند


فیلترینگ کارخانه ذوب مس شهربابک آلودگی ایجاد می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلترینگ غیراستاندارد کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک سبب آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه شده است.

حسین فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهربابک، اظهار کرد: در حال حاضر فیلترینگی که روی کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک نصب شده، غیراستاندارد است و زمینه ایجاد آلودگی‌های بسیار خطرناکی را در منطقه به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست می‌شود رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دهد، افزود: انتظار می‌رود با پیگیری به موقع این وزارتخانه، شاهد کاهش آلودگی‌ها در این منطقه باشیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آلودگی‌های کارخانه ذوب مس خاتون آباد بیشترین ضرر و زیان را به عشایر منطقه وارد کرده است، گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های حقوقی، اما هنوز خساراتی از بابت ضرر و زیان وارده به عشایر این شهرستان پرداخت نشده است.

فتاحی با تاکید بر وجود مشکلات متعدد در حوزه صنعت شهرستان شهربابک، تصریح کرد: با این وجود پیگیری‌ها برای حل مشکلات این حوزه ادامه دارد.

وی خواهان رسیدگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مشکلات حوزه صنعت شهربابک شد و گفت: مشکلات زیست محیطی در این منطقه از زمان راه‌اندازی کارخانه ذوب مس خاتون آباد رشد قابل توجهی داشته است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر فیلترینگ کارخانه ذوب مس خاتون آباد شهربابک اصلاح و از میزان آلودگی‌ها کاسته شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon