السومریه نیوز: آیت الله خامنه‌ای از دنیای اسلامی می‌خواهد فلسطینیان را مسلح کنند

السومریه نیوز: آیت الله خامنه‌ای از دنیای اسلامی می‌خواهد فلسطینیان را مسلح کنند

خبرگزاری تسنیم: پایگاه خبری السومریه نیوز با انتشار خبری به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری پرداخته و نوشت،‌ آیت الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران از جهان اسلام خواست تا فلسطینیان را مسلح کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم پایگاه خبری السومریه نیوز با انتشار خبری به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری پرداخته و نوشت،‌ (آیت الله) علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را متهم به ارتکاب کشتار در نوار غزه کرده و از جهان اسلام خواست تا فلسطینیان را مسلح کنند.

سومریه نیوز در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت:  یک سگ هار و یک گرگ وحشی به بیگناهان حمله‌ می‌کند، تعدادی از کودکان بی‌گناه جان خود را از دست دادند،‌ آنچه رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد یک کشتار و فاجعه تاریخی است.

این پایگاه خبری در ادامه پوشش سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رئیس جمهور آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت شده است تا نتواند به همه این جنایت‌ها پاسخ دهد، ما عکس این را می‌گوییم، بر همه جهانیان و خصوصا دنیای اسلام است که هر چقدر می‌تواند ملت فلسطین را مسلح کند.

این رسانه عرب زبان همچنین به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ایالات متحده و کشورهای اروپایی می‌خواهند فلسطینیان را خلع سلاح کنند تا اسرائیل بتواند هرگاه اراده کرد و بدون اینکه فلسطینیان بتوانند از خود دفاع کنند به فلسطین و غزه حمله کند.

السومریه نیوز ادامه داد: (آیت الله) خامنه‌ای قدرت پایداری که فلسطینیان در دفاع از حقوق خود نشان می‌دهند را ستوده و افزود، یک ملت محاصره شده در قطعه کوچکی از زمین، در مرزهای بسته شده، محروم از آب و برق، این ملت با دشمن مسلحی مانند رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کند، این ملت بدون اینکه ضعیف شود مقاومت می‌کند، این درس عبرتی برای همه ما است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت