تکمیل طرح‌های نیمه تمام بم در اولویت مدیریت شهرستان قرار دارد


تکمیل طرح‌های نیمه تمام بم در اولویت مدیریت شهرستان قرار دارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بم با تاکید بر اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: در حال حاضر استفاده بهینه از اموال بیت المال در دستور کار ادارات شهرستان بم قرار دارد.

محمود ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بم، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مشکلات اقتصادی موجود، مدیریت جهادی در شهرستان بم به شکل خاص در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیرت جهادی در دستور کار جدی مدیران در سطح شهرستان بم قرار دارد و همه در این راستا تلاش کنند، تصریح کرد: در این راستا همه مدیران با تعامل و همکاری در حال تلاش هستند.

فرماندار بم با اشاره به اینکه تاکنون با استفاده از امکانات موجود تلاش‌‌های زیادی در راستای پیشرفت و تعالی این شهرستان انجام شده است، بیان کرد: در حال حاضر برخی اقدامات زیربنایی نیز انجام شده است.

وی اظهار کرد: در شرایط تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده، شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان بم خواهیم بود.

ذوالفقاری با تاکید بر ضرورت صرفه جویی توسط ادارات در زمینه‌های مختلف، افزود: همه باید تلاش کنند تا استفاده بهینه‌ای از اموال بیت المال شکل بگیرد و باید توسعه شهرستان در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دفاع مقدس به خوبی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: مردم و مسئولان در شرایط کنونی و این بار در جنگ اقتصادی نیز بر دشمنان غلبه خواهند کرد.

فرماندار بم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مهمترین مسئله کشور اقتصاد است و خوشبختانه با تلاش دولت تورم نسبت به گذشته کاهش یافته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon