حماس موافقت با آتش بس ۲۴ ساعته را رد کرد؛ نشست سرنوشت ساز کابینه اسرائیل

حماس موافقت با آتش بس 24 ساعته را رد کرد؛ نشست سرنوشت ساز کابینه اسرائیل

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش حماس اخبار برخی رسانه های خبری مبنی بر موافقت مقاومت فلسطین با آتش بس انسانی به مدت ۲۴ ساعت را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «سامی ابو زهری» تاکید کرد که اخبار برخی رسانه ها درباره موافقت مقاومت با آتش بس انسانی به مدت 24 ساعت صحت ندارد.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه امنیتی این رژیم امشب نشست سرنوشت سازی به منظور بررسی تلاش های سیاسی برای برقراری آتش بس و تعیین سرنوشت عملیات نظامی در نوار غزه برگزار می کند.

یک منبع نظامی عالی رتبه اسرائیل در این باره گفت که پیش بینی می شود سطح سیاسی اسرائیل سرنوشت عملیات نظامی؛ خواه پایان عملیات و یا توسعه آن را امشب مشخص کند و در صورت صدور دستورات کابینه، ارتش آماده عقب نشینی از غزه ظرف 24 تا 48 ساعت آینده خواهد بود.

این منبع نظامی اظهار داشت: هر کس درباره سرنگونی جنبش حماس سخن می گوید باید بداند که این امر نیازمند اشغال مجدد نوار غزه و باقی ماندن در آن به مدت چند ماه یا حتی چند سال است.

وی افزود: ما بسیاری از اهداف عملیاتی خود را محقق کردیم و اگر چه نمی توان به دهانه همه تونل ها و هر موشکی دست یافت اما می توان تا حد امکان آن را کاهش داد.

ارتش اسرائیل امروز سه‌شنبه و در روز بیست و دوم از آغاز تهاجم این رژیم به نوار غزه حملات خود را به مناطق مختلف ادامه داد که بر اثر آن 100 تن به شهادت رسیدند تا تعداد کل قربانیان به 1159 شهید و 6700 زخمی برسد.

بر اساس این گزارش بعد از گذشت 22 روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تعداد کل شهدا به بیش از 1159 تن و زخمی ها به 6700 نفر رسیده است که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان