مجری طرح پارکومتر کرمان از پرداخت سهم شهرداری خودداری می‌کند


مجری طرح پارکومتر کرمان از پرداخت سهم شهرداری خودداری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر کرمان گفت: در حال حاضر مجری طرح پارکومتر کرمان از پرداخت سهم شهرداری خودداری می‌کند و حاضر به انجام تعهدات خود نیست.

محمدیاسین پنجعلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعدد از سوی شورای شهر کرمان اما مجری طرح پارکومتر کرمان از پرداخت سهم شهرداری خودداری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مجری طرح پارکومتر کرمان بر اساس اسناد و تعهدات می‌بایست ماهانه 80 میلیون ریال به حساب شهرداری کرمان واریز کند، افزود: در حال حاضر مجری طرح پارکومتر کرمان حدود 10 ماه به تعهدات خود عمل نکرده است.

عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه شورای شهر کرمان تاکنون چندین اخطار به مدیریت این شرکت پیمانکاری درباره پرداخت سهم شهرداری داده است، تصریح کرد: متاسفانه مجری طرح پارکومتر کرمان نسبت به این اخطارها بی‌تفاوت بوده است.

وی خواهان شدت عمل بیشتر شورای شهر برای برخورد با مجری طرح پارکومتر کرمان شد و اظهار کرد: تاکنون به دفعات از مدیریت این شرکت پیمانکاری برای پاسخگویی درباره علل عدم انجام تعهدات به شورای شهر دعوت شده، اما به بهانه‌های مختلف از حضور در شورای شهر طفره می‌رود.

پنجعلی‌زاده خاطرنشان کرد: در شرایطی که این روند ادامه داشته باشد، شورای شهر کرمان از طرق قانونی اقدام به دریافت سهم شهرداری از مجری طرح پارکومتر این شهر خواهد کرد.

انتهای پیام/  آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon