اسرائیل از بیم نسل آینده مقاومت، کودکان غزه را قتل عام می­‌کند

اسرائیل از بیم نسل آینده مقاومت، کودکان غزه را قتل عام می­‌کند

خبرگزاری تسنیم: نظامیان اسرائیل از بیم نسل آینده مقاومت که شکست­‌های جدیدی که برای آنان رقم خواهند زد، کودکان غزه را هدف قرار داده و خونشان را می‌ریزند.

به گزارش گروه بین­‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، اشغالگران اسرائیلی از بیم اینکه کودکان غزه، نسل آینده مقاومت و پیروزی­های جدید آنان را تشکیل خواهند داد، جنگ افزارهای خود را با بی رحمی و وحشیانه به سمت آنان نشانه رفته­‌اند.

هر کودک غزه که به دست اشغالگران به شهادت می­‌رسد، با خون خود مدالی از سرافرازی را به امتی هدیه می‌­کند که در برابر محاصره و تحریم و تجاوزات وحشیانه سکوت اختیار کرده است.

در این میان، این کودکان غزه هستند که صحنه واقعی تجاوزات اسرائیل را به نمایش گذاشته­‌اند، زیرا آنان به مثابه بمب­های بیولوژیکی هستند که قدرتشان بسیار فراتر از زرادخانه­های نظامی اسرائیل است و بر این تئوری که بزرگسالان فلسطینی خواهند مرد و کودکان نیز به فراموشی سپرده خواهند شد، خط بطلان می­کشند چرا که اکنون همین کودکان هستند که بیش از دیگران در برابر تجاوزات اسرائیل سینه سپر کرده و قربانی می­‌شوند و بی‌رحمی اسرائیل و تجاوزگری آنان را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته­‌اند.

در این شرایط  اسرائیل از بیم اینکه کودکان غزه، فردا سواحل عکا و حیفا و تل الربیع را زیر پاهای خود خواهند داشت و نسل پیروزی و آزادی­خواهی را تشکیل خواهند داد، آنان را هدف حملات وحشیانه قرار داده­‌اند غافل از اینکه سفاکی آنان ثمری جز برملا شدن خوی وحشی­گری آنان برای جهانیان نخواهد داشت و لکه ننگی را بر پیشانی کسانی که با آنان همدست شده و یا در برابر جنایت­های آنان  سکوت کرده­اند خواهند نشاند.

در این میان هرچند بنیامین نتانیاهو از همان لحظات نخست حمله وحشیانه به غزه فریاد سر داد که این حملات تا نابودی مقاومت و تمام زیرساخت­‌های آن ادامه خواهد یافت، اما باید بداند پیش از او ژنرال­‌های ارتش اسرائیل و آریل شارون با تمام خونخواهی و بی رحمی نیز چنین سودایی به سر داشتند اما نه تنها از تحقق آن ناتوان ماندند، بلکه اکنون این شهرک­های اسرائیل و تل آویو است که در تیررس موشک‌­های مقاومت قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان