آمادگی راه‌آهن برای جابه‌جایی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در دور دوم سفرها‌ی تابستانی

آمادگی راه‌آهن برای جابه‌جایی 5 میلیون و 300 هزار مسافر در دور دوم سفرها‌ی تابستانی

خبرگزاری تسنیم: معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر در دور دوم سفرهای تابستانی که از ۷ مرداد آغاز و تا ۱۰ مهرماه امسال ادامه دارد، روزانه ۱۸۳ رام قطار در سطح شبکه ریلی کشور سیر می‌کنند.

سید محمد راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار کرد: بیش از 5 میلیون و 300 هزار تخت و صندلی برای دور دوم سفرهای تابستانی مهیا شده و این آمادگی برای جابه‌جایی همین میزان مسافر در پاییز نیز وجود دارد.

وی از آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبرداد و افزود: براین اساس ظرفیت روزانه سیر در مجموع به 80 هزار و 650 نفر می‌رسد.

تا پایان سفرهای تابستانی افزایش قیمتی برای بلیت‌های قطار نداریم

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تا پایان سفرهای تابستانی افزایش قیمتی برای بلیت‌های قطار نداریم، گفت: پس از برگزاری جلسات با شرکت‌های ریلی و تکمیل اطلاعات آن‌ها، موضوع افزایش قیمت بلیت قطار بررسی و براساس ماده 9 قانون دسترسی، تصمیم‌گیری شده است.

راشدی افزود: موضوع افزایش نرخ‌ بلیت قطار در حال بررسی کارشناسی قراردارد تا ضمن حمایت از بخش خصوصی، با در نظر گرفتن شرایط جامعه اقدام شود.

وی بابیان اینکه میزان افزایش قیمت بلیت‌های قطار پس از بررسی‌ها اعلام می شود، تصریح کرد: هم اکنون متنوع‌‌سازی نرخ‌ها در شبکه ریلی کشور اجرا شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon